Запчастини заднього мосту ЮМЗ
- 36-2403022
- 36-2403027-Б
- 36-2409016
- 40-2403021
- 36-2409032-А
- 36-2403128
- 40-2403020
- 75-2403015
- 40-2403015
- СЖ-1
- 36-2403044-А
- 36-2403045
- 36-2403046-А
- НПЗМ-01
- 45-2401064
- 36-2407028-Б1
- 40-2409020 СБ
- 36-2403059-Б
- 2,2-85х110
- 40-2409010-А СБ
- 36-2409015
- КПЮ-02
- 36-2403026-А
- ППЛ-200
Запчастини заднього моста ЮМЗ
Задній міст - один із ключових елементів сільськогосподарської техніки марки ЮМЗ. Він забезпечує передачу крутного моменту від трансмісії до ведучих коліс, відіграючи важливу роль у забезпеченні тягових характеристик і маневреності машини.
Запчастини заднього моста ЮМЗ: види та особливості
ЮМЗ (Південноукраїнський машинобудівний завод) - виробник відомої лінійки сільськогосподарської техніки, надійність якої багато в чому визначається станом заднього моста. Зважаючи на інтенсивну експлуатацію сільгоспмашин, необхідність у ремонті та заміні запчастин заднього моста ЮМЗ виникає досить часто.
Задній міст ЮМЗ являє собою складну механічну систему, що містить безліч компонентів. До найчастіше замінних запчастин належать:
1. Головна передача. Це серце заднього моста, що відповідає за передачу крутного моменту від коробки передач до коліс. Основні складові:
- Конічні шестерні. Схильні до зносу через високі навантаження. При виборі важливо враховувати параметри модуля, числа зубів і кута зачеплення, що відповідають конкретній моделі ЮМЗ. Заміна зазвичай проводиться комплектом.
- Диференціал. Забезпечує різну швидкість обертання коліс під час руху нерівною поверхнею. Несправності диференціала проявляються у вигляді ривків і шумів при поворотах. Запчастини диференціала (сателіти, півосі, шестерні) вимагають точного припасування та професійного встановлення.
- Підшипники головної передачі. Їх знос призводить до підвищеного шуму, вібрації і передчасного виходу з ладу інших компонентів. Вибір підшипників повинен строго відповідати специфікації виробника.
2. Напівосі. Передають крутний момент від диференціала до коліс. Знос проявляється у вигляді люфтів, пошкоджень шліцьового з'єднання і поломок. Вибір півосей має враховувати їхню довжину і діаметр шліцьового з'єднання.
3. Картер заднього моста. Корпус, в якому розташовані всі компоненти головної передачі. Пошкодження картера можуть бути наслідком механічних ударів або корозії. Ремонт картера може включати в себе зварювання, шліфування або повну заміну.
4. Підшипники коліс. Забезпечують обертання коліс і знижують тертя. Їх знос призводить до підвищеного шуму і люфтів у колесах. Вибір підшипників повинен відповідати навантаженням і умовам експлуатації.
5. Сальники та ущільнення. Запобігають витоку мастила із заднього моста. Їх пошкодження призводить до втрат мастила і виходу з ладу компонентів. Вибір сальників і ущільнень повинен відповідати типу і розміру посадкових місць.
6. Фланці півосей. Служать для кріплення коліс до півосей. Пошкодження фланців можуть призвести до втрати колеса.
7. Кріпильні деталі. Болти, гайки, шайби - всі ці елементи важливі для надійної роботи заднього моста. Використання неякісних кріпильних елементів може призвести до серйозних поломок.
Купити запчастини заднього моста ЮМЗ можна в інтернет-магазині «УкрАгроПостач». Пропонуємо широкий асортимент деталей за конкурентоспроможними цінами, зручне онлайн-замовлення і швидку доставку.