190 ₴
Мінімальна сума замовлення на сайті — 500 грн
У двигуні Д-240 застосована класична схема механізму газорозподілу. При такій схемі розподільний вал знаходиться внизу блоку двигуна, а клапанний механізм встановлений на голівці блоку циліндрів. Клапани відкриваються при натисканні на їх стрижні кулачків коромисел, на протилежні кінці яких натискають штанги, встановлені в штовхачах, що ковзають по кулачках распредвала. Вал обертається в блоці циліндрів на втулках, встановлених в спеціальних Розточках. Привід він отримує від колінчастого вала. На ньому спереду на шпонці встановлена шестерня з косими зубами. Вона постійно зачіпається з встановленої на осі проміжної шестернею. Від останньої отримує обертання шестерня розподільного валу дизеля Д-240 МТЗ. Вона знаходиться одночасно в зачепленні з шестернею, що здійснює привід гідронасоса рульового управління. Від проміжної шестерні наводиться також паливний насос. Всі шестерні ГРМ в двигуні Д-240 розташовуються на передньому щиті блоку циліндрів дизеля і закриваються передньою кришкою. Змащуються шестерні бризками масла з картера двигуна. Шестерня распредвала МТЗ на западині між двома зубами має мітку, яка при складанні мотора поєднується з міткою, нанесеною на зуб проміжної шестерні. Це необхідно для узгодженої роботи газорозподільного механізму з циліндро-поршневою групою двигуна. Шестерня з валом з'єднується за допомогою шпонки і фіксується болтом від можливого осьового переміщення, каталожний номер 240-1006214
Основні | |
---|---|
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Код запчастини | 240-1006214 |
Виробник | МТЗ |