720 ₴
На тракторі МТЗ встановлений незалежний гальмо стоянки, керований окремим важелем з кабіни. Змонтований механізм гальма на кожусі основного робочого гальма з правого боку. Конструкція і принцип його роботи аналогічний основному Гальму. Складається він з двох гальмівних дисків з фрикційними накладками і з'єднаних пружинами двох сталевих натискних дисків. Весь механізм закриває кожух стоянкового гальма МТЗ, закріплений болтами разом з кожухом правого гальма. При перекладі важеля гальма стоянки в положення загальмовування сталеві натискні диски провертаються в протилежні сторони, в результаті чого вони розклинюються кульками, які перекочуються між ними в похилих канавках. Кожен Натискний диск починає притискати розташований з його боку гальмівний диск з фрикційними накладками до гальмівної площини кожуха. В результаті загальмовується з'єднаний з диференціалом вал, на якому встановлена Ведуча шестерня кінцевої передачі. Через неї гальмівне зусилля передається на ведену шестерню, піввісь і колеса трактора. Управління гальмом здійснюється від важеля через систему тяг, які з'єднані з натискним диском через вікно кожуха. Кожух гальма стоянкового МТЗ являє собою відлиту з чавуну деталь з обробленою механічним способом площиною гальмування.
Стоянкове гальмо використовується для загальмовування трактора під час стоянки. Тому він не так інтенсивно зношується, як робоче гальмо. Але після багатьох років експлуатації все ж можливі наступні несправності кожуха стоянкового (ручного) гальма МТЗ:
Ці характерні пошкодження вказують на те, що кожух ручного гальма МТЗ потрібно замінити. Новий кожух можна прямо зараз замовити в нашому інтернет-магазині, каталожний номер 50-3502035-А2
Основні | |
---|---|
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Код запчастини | 50-3502035-А2 |
Виробник | МТЗ |